Лише половина українців відмовилася від російських блогерів та музики
У жовтні Rakuten Viber провів опитування серед близько 7 тисяч українців щодо їхнього ставлення до російськомовного контенту. Про це повідомляє Speka.
Підпишіться на канал Gloss.ua у Telegram.
Опитування було проведено анонімно серед користувачів Rakuten Viber. Дослідження виявило, що 48% українців нині не стежать за російськомовними блогерами, а 52% не слухають російськомовну музику.
Більшість опитаних також наголосили, що помічали споживання такого контенту дітьми.
Згідно з результатами, 48% респондентів не дивляться російськомовних блогерів: з них 23% ніколи не вживали такого контенту, а ще 25% відмовилися від нього нещодавно. Натомість 15% респондентів продовжують дивитися російськомовних блогерів і не планують змінювати свої звички.
Щодо музики, 52% респондентів відзначили, що відмовилися від російськомовних виконавців: 35% перестали слухати їхні треки, а 17% ніколи і не слухали. При цьому 13% досі підтримують російськомовних артистів, якщо ті мають проукраїнську позицію.
Дослідження також показало, що 67% українців звертають увагу на те, що діти в їхньому оточенні споживають російськомовний контент. Серед них 32% намагаються обмежити доступ до таких матеріалів, пояснюючи дітям негативні аспекти цього явища.
Теги: новини України , музика , блогери , контент , російсько-українська війна , опитування