Бренд зубної пасти Splash запустив виробництво лінійки зі смаком борщу. Продукція вже з'явилася у продажу, пише «ШоТам».
Підпишіться на канал Gloss.ua у Telegram.
У команді бренду пояснили, що втомилися від стандартних «крижаних свіжостей», тому вирішили створити смак, який буде близьким українцям.
"Якщо щось і має шанс покращити настрій вранці, то це борщ", - прокоментували у Splash. Зубна паста нагадує борщ тільки за смаком та ароматом.
Виробник позиціонує продукт не тільки як спосіб розпочати день з посмішкою, а й як частину культурного коду. Це, за їхніми словами, "теплий жарт зі змістом", який демонструє, що навіть рутинна турбота про себе може бути веселою та несподіваною.
Паста зі смаком борщу – приклад того, як можна поєднати побутову звичку, національну символіку та маркетингову креативність в одному продукті.
Теги: новини України , борщ , Зубна паста , товари , креативність