Китайський виробник Лабубу обігнав Китайський виробник Лабубу обігнав
Стиль життя

Китайський виробник Лабубу обігнав "Газпром" за ринковою вартістю: у чому секрет популярності іграшки

Фото: Getty Images
Дарина Герасимчук 24 липня, 2025, 18:08
 0

Pop Mart, китайський виробник ляльки Labubu, випередив російський "Газпром" за ринковою вартістю. Про це свідчать дані компанії Companies Market Cap.

Підпишіться на канал Gloss.ua у Telegram.

Pop Mart – лідер азіатського ринку дизайнерських іграшок і фігурок, зокрема лінійки Labubu, які стали світовим трендом.

Ринкова капіталізація служить важливим індикатором, з допомогою якого оцінюють обсяг і ціну публічної компанії на фондовому ринку. Станом на 22 липня Pop Mart International Group має ринкову капіталізацію на рівні 42,40 млрд доларів. Компанія займає 518 місце серед найдорожчих у світі. У той же час капіталізація російського "Газпрому" складає 38,81 млрд. доларів, що дає йому 569-е місце в рейтингу.

Так, компанія Pop Mart випередила одного з найбільших експортерів газу у світі за загальною вартістю акцій, які перебувають у обігу.

Різке зростання ринкової вартості Pop Mart відображає глобальний інтерес до індустрії колекційних товарів, зокрема серед молодої аудиторії в Азії. В основі всесвіту Лабубу лежить однойменний головний герой – ельфоподібна істота із загостреними вухами, великими очима та характерною широкою посмішкою із зубами.

У чому секрет успіху Лабубу та бізнес-моделі Pop Mart

Успіх цієї іграшки не випадковість, а результат продуманої стратегії:

🎨 Унікальний дизайн, що запам'ятовується

Labubu створено художником Kasing Lung. Це не класична мила іграшка, а щось між монстриком та звірком з великими очима. Контраст милого і дикого створює візуальний гачок - образ дивний, але привабливий.

🎁 Формат blind box (сліпі коробки)

Купуючи фігурку, покупець не знає, хто попадеться всередині. Це створює азарт і «ефект лотереї», FOMO (страх прогавити), стимул купувати знову і знову, щоб зібрати колекцію або зловити рідкісний варіант. Секретні та ультра-рідкісні фігурки (ймовірність 1:144 і менше) перепродаються в рази дорожче.

📱Вірусний маркетинг у соцмережах

Колекціонери активно викладають розпакування, огляди, полиці із фігурками. Особливо хайпують у TikTok, Instagram, китайській Xiaohongshu. Так формується спільнота, де кожен хоче бути частиною «модного» хобі.

🧠 Психологія колекціонування

Люди одержують задоволення від «полювання» за рідкісними екземплярами.
Pop Mart робить лімітовані випуски, сезонні колекції, колаборації із художниками.
Це підігріває інтерес та викликає бажання не пропустити наступну хвилю.

💸 Доступна ціна з високою маржинальністю

Ціна однієї коробочки на світовому ринку порівняно невисока, але при масових продажах та повторних покупках компанія отримує величезний прибуток. Стандартна фігурка розміром близько 8 сантиметрів коштує приблизно $15–30 при покупці в офіційних магазинах

🧩 Розширення бренду

Labubu — не просто іграшка, а вже бренд із мерчем, одягом, виставками та магазинами.
Pop Mart перетворює персонажа на повноцінну pop-культуру, як це зробили колись з Hello Kitty та Bearbrick.

Теги: ділові ідеї , маркетинг , іграшка , стиль життя , світові новини , компанії , Лабубу

  • 06 листопада 14:26 "Оскар" у світі блогерів: ТікТок готує церемонію нагородження TikTok Awards    0
  • 05 листопада 16:26 15 вмираючих професій, яким загрожує зникнення протягом найближчого десятиліття    0
  • 27 жовтня 17:16 У Парижі картину синього кольору продали за 18,4 мільйонів євро    0
  • 27 жовтня 16:16 Найсмішніші фото тварин цього року: оголошено фіналістів Comedy Wildlife Photography Awards 2025    0
  • 14 жовтня 14:45 Андрій Матюха - коли благодійність лікує країну    0
  • 09 жовтня 15:35 На Балі померла 27-річна дівчина, яка захопилася фрукторіанською дієтою: її вага становила 22 кг (фото)    0
  • 23 вересня 15:37 70% представників покоління Z настільки переживають через гроші, що не можуть заснути: поради фінансових консультантів    0
  • 23 вересня 13:27 На маркетплейсі OLX продають крісло – "Воскресло" в образі Ісуса Христа за 10 000 гривень (фото)    0
  • 22 вересня 17:53 Roblox перетворюється на даркнет для дітей: казино, порно, наркотики та втрати тисяч доларів    0
  • 22 вересня 14:33 Через війну в Україні виник величезний попит на карти Таро – Forbes    0
  • 10 вересня 17:03 Атака Росії дронами по Польщі викликала хвилю мемів у соцмережах (фото)    0
  • 04 вересня 14:22 «Кривавий Місяць»: наближається найтриваліше повне місячне затемнення за останні три роки    0
  • 04 вересня 12:56 Гравець Counter-Strike 2 з інвентарем на суму 1,7 мільйона доларів назавжди заблокований компанією-розробником: причина    0
  • 02 вересня 15:04 Пенсіонерам пропонують назавжди оселитися на круїзному лайнері: скільки коштує нескінченна подорож    0
  • 01 вересня 16:21 Люди стали рідше займатися сексом: вчені зафіксували історичне зменшення інтимності    0
  • 29 серпня 17:56 6 жіночих рюкзаків, без яких не обійтися в університеті    0
  • 14 серпня 16:31 Багачі Кремнієвої долини платять до 50 тисяч доларів за народження дітей із високим IQ    0
  • 04 серпня 14:23 Квіткова романтика: які квіти будуть ідеальним вибором для зізнання влітку    0
  • 29 липня 15:25 Творець Twitter представив месенджер Bitchat, який працює без інтернету, номерів та серверів    0
  • 24 липня 18:08 Китайський виробник Лабубу обігнав "Газпром" за ринковою вартістю: у чому секрет популярності іграшки    0