Китайський виробник Лабубу обігнав Китайський виробник Лабубу обігнав
Стиль життя

Китайський виробник Лабубу обігнав "Газпром" за ринковою вартістю: у чому секрет популярності іграшки

Фото: Getty Images
Дарина Герасимчук 24 липня, 2025, 18:08
 0

Pop Mart, китайський виробник ляльки Labubu, випередив російський "Газпром" за ринковою вартістю. Про це свідчать дані компанії Companies Market Cap.

Підпишіться на канал Gloss.ua у Telegram.

Pop Mart – лідер азіатського ринку дизайнерських іграшок і фігурок, зокрема лінійки Labubu, які стали світовим трендом.

Ринкова капіталізація служить важливим індикатором, з допомогою якого оцінюють обсяг і ціну публічної компанії на фондовому ринку. Станом на 22 липня Pop Mart International Group має ринкову капіталізацію на рівні 42,40 млрд доларів. Компанія займає 518 місце серед найдорожчих у світі. У той же час капіталізація російського "Газпрому" складає 38,81 млрд. доларів, що дає йому 569-е місце в рейтингу.

Так, компанія Pop Mart випередила одного з найбільших експортерів газу у світі за загальною вартістю акцій, які перебувають у обігу.

Різке зростання ринкової вартості Pop Mart відображає глобальний інтерес до індустрії колекційних товарів, зокрема серед молодої аудиторії в Азії. В основі всесвіту Лабубу лежить однойменний головний герой – ельфоподібна істота із загостреними вухами, великими очима та характерною широкою посмішкою із зубами.

У чому секрет успіху Лабубу та бізнес-моделі Pop Mart

Успіх цієї іграшки не випадковість, а результат продуманої стратегії:

🎨 Унікальний дизайн, що запам'ятовується

Labubu створено художником Kasing Lung. Це не класична мила іграшка, а щось між монстриком та звірком з великими очима. Контраст милого і дикого створює візуальний гачок - образ дивний, але привабливий.

🎁 Формат blind box (сліпі коробки)

Купуючи фігурку, покупець не знає, хто попадеться всередині. Це створює азарт і «ефект лотереї», FOMO (страх прогавити), стимул купувати знову і знову, щоб зібрати колекцію або зловити рідкісний варіант. Секретні та ультра-рідкісні фігурки (ймовірність 1:144 і менше) перепродаються в рази дорожче.

📱Вірусний маркетинг у соцмережах

Колекціонери активно викладають розпакування, огляди, полиці із фігурками. Особливо хайпують у TikTok, Instagram, китайській Xiaohongshu. Так формується спільнота, де кожен хоче бути частиною «модного» хобі.

🧠 Психологія колекціонування

Люди одержують задоволення від «полювання» за рідкісними екземплярами.
Pop Mart робить лімітовані випуски, сезонні колекції, колаборації із художниками.
Це підігріває інтерес та викликає бажання не пропустити наступну хвилю.

💸 Доступна ціна з високою маржинальністю

Ціна однієї коробочки на світовому ринку порівняно невисока, але при масових продажах та повторних покупках компанія отримує величезний прибуток. Стандартна фігурка розміром близько 8 сантиметрів коштує приблизно $15–30 при покупці в офіційних магазинах

🧩 Розширення бренду

Labubu — не просто іграшка, а вже бренд із мерчем, одягом, виставками та магазинами.
Pop Mart перетворює персонажа на повноцінну pop-культуру, як це зробили колись з Hello Kitty та Bearbrick.

Теги: ділові ідеї , маркетинг , іграшка , стиль життя , світові новини , компанії , Лабубу

  • 04 грудня 15:38 YouTube оголосив підсумки 2025 року: найкращий блогер, подкаст, найпопулярніша тема та музика    0
  • 03 грудня 13:59 Ботокс став найпопулярнішою процедурою середнього класу і створив тренд на «однорідні обличчя»    0
  • 01 грудня 17:43 Головним «словом» 2025 року став термін, з яким стикалася кожна людина в інтернеті    0
  • 28 листопада 16:12 Журнал Time опублікував 100 головних фото 2025 року – п'ять із них зроблено в Україні    0
  • 27 листопада 15:51 Середньовічні селяни мали більше відпусток, ніж люди в 2025 році, — історики    0
  • 24 листопада 17:08 Бути ощадливим — сексуально: нове дослідження про фінансову стриманість у відносинах    0
  • 19 листопада 17:22 Вперше за 280 років: картина Густава Клімта стала найдорожчим лотом в історії аукціону Sotheby's (фото)    0
  • 17 листопада 17:15 Нутриціологи визначили "найкорисніший" алкогольний напій    0
  • 14 листопада 17:15 Автор бестселера з фінансової грамотності «Багатий тато, бідний тато» зізнався, що заборгував банку 1,2 млрд доларів    0
  • 12 листопада 10:46 Гайд, як вберегти очі при роботі за комп’ютером восени    0
  • 06 листопада 14:26 "Оскар" у світі блогерів: ТікТок готує церемонію нагородження TikTok Awards    0
  • 16:26 15 вмираючих професій, яким загрожує зникнення протягом найближчого десятиліття    0
  • 27 жовтня 17:16 У Парижі картину синього кольору продали за 18,4 мільйонів євро    0
  • 27 жовтня 16:16 Найсмішніші фото тварин цього року: оголошено фіналістів Comedy Wildlife Photography Awards 2025    0
  • 14 жовтня 14:45 Андрій Матюха - коли благодійність лікує країну    0
  • 09 жовтня 15:35 На Балі померла 27-річна дівчина, яка захопилася фрукторіанською дієтою: її вага становила 22 кг (фото)    0
  • 23 вересня 15:37 70% представників покоління Z настільки переживають через гроші, що не можуть заснути: поради фінансових консультантів    0
  • 23 вересня 13:27 На маркетплейсі OLX продають крісло – "Воскресло" в образі Ісуса Христа за 10 000 гривень (фото)    0
  • 22 вересня 17:53 Roblox перетворюється на даркнет для дітей: казино, порно, наркотики та втрати тисяч доларів    0
  • 22 вересня 14:33 Через війну в Україні виник величезний попит на карти Таро – Forbes    0