У Японії вигадали "розумні окуляри" для "походу" в магазин з дому
У Японії тестують пілотний проєкт нових "розумних окулярів", за допомогою яких люди зможуть переглядати полиці у магазинах у режимі реального часу, нібито перебуваючи у приміщенні, але насправді бути вдома.
Не забудьте підписатися на канал Gloss.ua в Telegram.
Інноваційний гаджет одягає продавець супермаркету, а картинка побаченого працівником транслюється на смартфон або планшет користувача. При натисканні на товар, показаний на екрані пристрою, місцезнаходження відображається на "розумних окулярах", що дозволяє продавцеві вибрати продукт та потім відправити доставку замовнику.
Під час користування сервісом можна звернутися за допомогою через голосовий чат. За словами фахівців, подібна послуга зробить покупки ще зручнішими.
Як повідомляє видання Nikkei, цей проєкт орієнтований на людей похилого віку, які не виходять з дому. Тестуються окуляри в цілодобовому магазині 7-Eleven, розташованому в японському селищі Іідзуна. Пілот стартував на початку червня 2022 року. Замовлення приймаються один раз на тиждень, а протягом перших двох тижнів тестування сервісом скористалися 13 осіб віком від 60 років.
Друге випробування пристрою має розпочатися у вересні, а повномасштабний запуск планують у 2023 році.
"Розумні окуляри", розроблені на ICT Kobo компанії Toppan, отримали назву RemoPick. Спочатку вони створювалися для допомоги літнім фермерам у сільськогосподарській галузі під час збирання яблук. Подібні проєкти для міста Іідзуна є актуальними, тому що тут неухильно старіє населення та є кілька мешканців, у яких проблемами з пересуванням, та й самі подорожі тут даються складно через горбисту місцевість.
Читайте також:
Теги: Японія , пенсіонери , продуктові магазини , шопінг , розумні окуляри , технології , новини