Концепт логотипу російського аналога McDonald's вигадали рік тому
Американська компанія McDonald's пішла з російського ринку через повномасштабне озброєне вторгнення Росії в Україну. Тим не менш, франшизу викупив російський підприємець, який вибрав нову назву для російських ресторанів мережі "Вкусно и точка" ("Смачно та крапка"), а також залишив усі точки закладів бренду в Росії.
Тепер ЗМІ пишуть, що концепція логотипу для російського "Макдоналдса" була вигадана ще рік тому португальським шрифтовим дизайнером Рафаелем Серра aka FAEL. При цьому вважається, що нова розробка логотипу російських ресторанів американського бренду нібито належить зараз студії "Рідна мова" та представлена у червні 2022 року.
Не забудьте підписатися на канал Gloss.ua в Telegram.
Новий російський логотип, за задумом авторів, представляє собою крапку (бургер) та дві палиці (картопля фрі) на зеленому фоні (символ "якості продукції та обслуговування").Після висвітлення нового логотипу, замість звичайних золотих арок у формі літери М, багато хто порівняв його з логотипом інших компаній, а деякі користувачі звинуватили російську мережу в плагіаті.
Наприклад, логотип "Вкусно и точка" нагадує логотипи латвійського електронного торгового майданчика Joom, португальської компанії з виробництва кормів Matosmix, музичного концерну Warner Music Group, мережі АЗС в Україні WOG та інших.
Для довідки:
Рафаель Серра вигадує концепти логотипів багатьох відомих брендів у стилі "ретро та футуризму", не тільки бренду McDonald's. Концепт ребрендингу американської мережі ресторанів швидкого харчування був придуманий та опублікований у журналі Print у квітні 2021 року.
Теги: новини , логотип , Росія , McDonald's , плагіат