Які соцмережі українці використовують найчастіше як джерело інформації: рейтинг
Одна з провідних громадських мереж "Опора" проаналізувала медіаспоживання українців в умовах війни після повномасштабного збройного вторгнення Росії в Україну. Було проведено відповідне вибіркове опитування населення, за результатами якого стало зрозуміло, які соціальні мережі найчастіше використовують користувачі на території України як джерело доступної інформації.
Не забудьте підписатися на канал Gloss.ua в Telegram.
Дослідження проводили у травні 2022 року фахівці Київського міжнародного інституту соціології за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).
Відповідно до вибору опитаних респондентів, які шукають інформацію та новини через соцмережі, можна скласти такий рейтинг популярності:
- Telegram – 65,7%;
- YouTube – 61,2%;
- Facebook – 57,8%;
- Viber – 48%;
- Instagram – 29,1%;
- TikTok – 19,5%;
- Twitter – 8,9%;
- інші (WhatsApp, Signal і т.д.) – близько 2%.
При цьому українки вважають за краще використовувати частіше соцмережі як джерела інформації в такому порядку: Telegram, Facebook і YouTube, а українці - YouTube, Telegram і Facebook.
Інфографіка використання соцмереж за віком представлена нижче.
За даними опитування, в умовах війни соцмережі стали найпопулярнішим джерелом інформації, якими користуються 76,6% респондентів в Україні. Потім у списку йдуть телебачення (66,7%), інтернет без соціальних мереж (61,2%), радіо (28,4%) та друковані видання (15,7%). Проте найбільшу довіру в українців таки викликає ТБ. Про подібні дані також свідчить аналіз GlobalLogic станом на липень 2022 року.
Цікаво те, що за 2021 рік кількість користувачів соціальних медіа в усьому світі збільшилася на 227 мільйонів і на середину цього літа досягла в загальній сумі 4,7 мільярда користувачів, що становить 59% від загального населення планети.
Читайте також:
Теги: новини , новини України , соцмережі , змі , інформація , рейтинг , опитування