Підрозділ Google боротиметься з дезінформацією про українських біженців
Підрозділ Google, що досліджує загрози відкритому суспільству, під назвою Jigsaw наступного тижня почне реалізовувати проєкт боротьби з дезінформацією у Польщі, Словаччині та Чехії. Йдеться про дезінформацію про українських біженців.
Ці європейські країни обрані в рамках пілотної програми, тому в майбутньому не виключено, що кампанія може поширитися і на інші держави.
Не забудьте підписатися на канал Gloss.ua в Telegram.
Ініціатива запускається на основі дослідження психологів з університетів Кембріджа та Брістоля. Фахівці створили 90-секундні відео, призначені для "вакцинації" людей від шкідливого контенту в соціальних мережах. Ця кампанія має тривати протягом одного місяця. Так повідомляє Reuters.
Протидіятимуть дезінформації за допомогою реклами на різних веб-платформах: YouTube, Twitter, Google, Facebook, TikTok та інших. Це має підвищити стійкість до наративів проти біженців, допомогти суспільству визначати емоційні маніпулятивні впливи та "цапів-відбувайлів" у заголовках новин.
За даними Reuters, раніше проводилося дослідження в рамках кількох експериментів, у тому числі за участю групи повнолітніх американців, які дивляться політичні новини на YouTube. Фейкова інформація, що вводить в оману, через соцмережі вже нібито призвела до того, що в США та Європі наполягають на ухваленні нових законів, які могли б зупинити дезінформаційні схеми.
До роботи над проєктом також приєдналися місцеві неурядові організації, спеціалісти з фактчекінгу, різноманітні вчені та експерти з дезінформації.
Читайте також:
Теги: новини , Google , євросоюз , Європа , новини України , біженці , дезінформація