TikTok став першим додатком, витрати від покупок у якому досягли позначки 10 мільярдів доларів
Агентство Data.ai опублікувало аналіз витрат, пов'язаних із використанням додатків у 2023 році. І лідером став TikTok, оскільки витрати, пов'язані з цією програмою, перевищили 10 мільярдів доларів. Це вперше, коли будь-якому додатку вдалося отримати такі результати.
Підпишіться на канал Gloss.ua у Telegram.
TikTok демонструє абсолютне домінування на ринку і захоплює все більше користувачів по всьому світу, коли ми входимо в новий рік, в якому люди будуть проводити ще більше часу зі своїми телефонами.
Існує кілька причин, завдяки яким TikTok вдалося досягти таких результатів. Зокрема, платформа дозволяє користувачам давати чайові своїм улюбленим творцям та стрімерам, а у звіті навіть говориться, яким чином соціальним мережам вдалося знайти спосіб отримати великі доходи та знайти нові способи монетизації.
Звіт агентства Data.ai також показує, що витрати у додатках стали більшими, ніж витрати на ігри. Користувачі платять гроші за доступ до стрімінгових служб, за контент, створений користувачами, та програми для знайомств. Незважаючи на все це, найбільший прибуток принесла реклама.
Крім того, результати дослідження також стверджують, що користувачі залишалися зі своїми телефонами протягом більш тривалого часу.
Лідерство за цим параметром отримали мешканці Індонезії, оскільки користувачі з цієї країни витрачали на телефон у середньому 6.05 години на день. Це свідчить про звикання до TikTok та інших подібних програм, які зуміли знайти чудовий спосіб пропонувати розважальний короткий контент, який так подобається людям.
Теги: соціальні мережі , гроші , Tik Tok , користувачі , світові новини