Vapiano вдруге поспіль отримав престижну нагороду Mapic Award

Бонн, 20 листопада 2015 – Vapiano став переможцем у номінації «Best Retail Global Expansion» на дев’ятнадцятій премії Mapic Award, яка проходила у Каннах. Це новий феномен , оскільки німецька компанія, заснована у Бонні, отримала нагороду «Best Food&Beverage Retail Concept» минулого року. Вперше Mapic Award удостоїв одну й ту ж компанію престижною нагородою два роки поспіль. Журі, до якого входили відомі особистості, визнали успіх компанії у 31 країні та відзначили нагородою потужну ринкову експансію Vapiano зі 162 ресторанами у Світі.

«Chi va piano, va sano e va lontano»: «Той, хто насолоджується життям в звичний та реклаксуючий, спосіб живе довше та здоровіше», згідно італійського прислів’я. Ця любов до життя відображається в усіх аспектах концепції Vapiano: у свіжій пасті та піці, у вапіаністах, у місці розташування та дизайні. Члени інтернаціонального Mapic журі нагородили Німецьку компанію у листопаді за її визначну та глобальну стратегію експансії в 31 країні світу.

«Mapic Award шанує зобов’язання та завзятість усіх наших співробітників, які докладали зусиль для розвитку Vapiano у світову успішну компанію у 31 країні світу з 162 ресторанами. Без допомоги спільних підприємств, партнерів-франчайзі та орендарів, які вірять в наш бренд, цей успіх був би неможливим. Ця нагорода належить всій сім’ї Vapiano» , - коментує Mario C.Bauer, CEO Vapiano з міжнародного франчайзингу та глобальної експансії, який отримав нагороду.

Рецепт успіху Vapiano у фрешності – у розрізі інгредієнтів, способу приготування та концепції. У більш ніж 160 ресторанах Vapiano по всьому світу гості можуть насолодитись середземноморським відпочинком у космополітичній та дружній атмосфері. На відкритій кухні Вапіаністи готують свіжі у повному розуміння страви, відповідно до індивідуальних побажань гостей. Стиль бренду існує в гармонії з гнучким та урбаністичним способом життя гостей, не беручи до уваги їх вік. У нас немає дрес-коду і резервація зовсім необов’язкова – точнісінько так, як у ситуації, коли ви прямуєте насолодитись стравами до будинку близьких друзів. Великі дубові столи, які заохочують до комунікації, оливкове дерево, свіжі трави та інтер’єрне оформлення, виконане у світлих кольорах, характеризують міську сприятливу атмосферу Vapiano. Дизайн та кольорова концепція була створена міланським дизайнером та архітектором Матео Туном.

Mapic Awards нагородив найкращих у 14ти номінаціях за найбільш успішні концепції та проекти у галузі торгівлі. Церемонія нагороди відбулася 19 листопада у рамках міжнародного торгівельного ярмарку, Mapic, у Каннах.

Mapic став місцем зустрічі інтернаціональних представників роздрібної торгівлі та розробників проектів. Завдяки виставкам, конференціям та мережевим заходам, пов’язаних з містом, торгівельними центрами, аутлетами, місцями для відпочинку та точками переміщення, ярмарок зібрав більше 8 000 відвідувачів.

Про VAPIANO

Спосіб життя бренду Vapiano відкрив нову категорію в системі гастрономії в 2002 році зі своїм інноваційним концептом – «Fresh Casual Dining». Він поєднує в собі елементи «Fast Casual» та «Casual Dining», що надає гостям більшої свободи для самовизначення. Якість, фрешність, відкритість та прозорість відображують основи концепції ресторану. Ресторан використовує лише ексклюзивно свіжі інгредієнти у кожному окремому відгалуженні Vapiano ( паста, тісто для піци, соуси, заправки та власноруч зготовані десерти), частково, навіть, у частині гостьової зони у вигляді скляної Manifattura. Всі страви готується безпосередньо на очах відвідувачів на відкритій кухні. Це, у поєднанні з космополітичною атмосферою, є рецептом успіху компанії. З часів започаткування у Гамбурзі, успішний концепт швидко поширився по всьому світу. На сьогоднішній день Vapiano має більше 160 ресторанів у 31 країні Світу на п’яти різних континентах. Спосіб життя бренду у майбутньому буде продовжувати фокусуватися на послідовності та зростанні контактів, насамперед, у серцевині Європейського ринку, а також, на нових ринках таких як Данія, Чеська республіка, Колумбія та Абу-Дабі. Тут запуск планується на 2016 рік. Основна подія, яка планується відбутися у першій половині наступного року, - відкриття ресторану- флагману у Парижі, який на даний момент будується в Rue Marbeuf.

Читай также

McDonaldʼs планирует открывать рестораны вместе с автозаправками WOG, KLO и OKKO

Компания открыта к сотрудничеству с разными партнерами

Стоимость Пасхальной корзины в 2024 году составляет 1422 гривны: что входит в список покупок

Сравнение цен на продукты с прошлогодними

Как приготовить сочный стейк дома: кулинарные советы

Ресторанное блюдо в домашних условиях

Известный шеф-повар Владимир Ярославский поделился особым рецептом теста для домашних пирожков (видео)

Пора сохранять рецепты пасхальной выпечки 

Эктор Хименес-Браво поделился простым рецептом сочной вырезки в беконе (видео)

Идеальный ужин

Користь і шкода суші та ролів для здоров’я

Сеть супермаркетов в Украине продает паски почти по 100 долларов (видео)

Распаковка пасхального кекса за 3500 гривен

Как приготовить идеальную жареную картошку: секреты шеф-поваров

Чтобы не прилипала, не разваливалась и не подгорала

Клопотенку не дали открыть украинский ресторан в Японии, потому что «борщ – это российское блюдо»

Пример глубины пропаганды

6 продуктов, которые поднимут вам настроение на целый день

Научно доказано