Шедеври креативного фестивалю «Каннські леви» 2022: Україна серед призерів Шедеври креативного фестивалю «Каннські леви» 2022: Україна серед призерів
Стиль життя

Шедеври креативного фестивалю «Каннські леви» 2022: Україна серед призерів

Дарина Герасимчук 30 червня, 2022, 16:15
 0

Наразі кожна перемога для України важлива як ніколи. Ми маємо знову і знову нагадувати усьому світу про те, наскільки українці - талановита, сильна, розумна та творча нація. Фестиваль креативності «Каннські леви» є найавторитетнішим і найпрестижнішим у сфері рекламної індустрії з 1954 року. Найкращі у світі роботи як для рекламних продуктів, так і для досягнень у технічній галузі нагороджуються Бронзовими, Срібними та Золотими «Левами», а також найвищою нагородою – Гран-прі.

Gloss.ua розповість, які українські проекти отримали призові місця і хто став лауреатами найвищої нагороди фестивалю.

Нагороди для України

Срібного Канського Лева у категорії Design, у номінації «Створення нового бренду» отримали українці з Banda Agency за «невічний» логотип Чорнобиля.

https://banda.agency/chornobyl/ Фото: https://banda.agency/chornobyl/

Креативники взяли за основу форму поверхню реактора, з якого все почалося. Це стало відправною точкою логотипу Чорнобиль'86. З кожним роком зображення поступово зникає. Останньою точкою існування логотипу стане 2064 рік, саме тоді Чорнобильську електростанцію повністю виведуть з експлуатації. Привернути увагу до ЧАЕС та нагадати світу про трагедію всього людства сьогодні є актуальною місією, адже поки йде війна існують величезні ризики для атомних електростанцій по всій Україні.

Варто зазначити, що це другий срібний Лев в історії України та другий лев для Banda Agency (у 2018 році агенція отримала нагороду за брендинг Євробачення).

У цій же номінації Бронзового Лева отримало рекламне агентство Bickerstaff.734 за брендинг острова Хортиця.

https://bickerstaff.ooo/ Фото: https://bickerstaff.ooo/

«Цей брендинг враховує минуле, культуру, історію, глибоке коріння острова, але при цьому говорить сучасною візуальною мовою, без шароварщини і дозволяє відкрити для себе щось нове», – коментує роботу засновник агентства Ілля Ануфрієнко.

Острів Хортиця у Запоріжжі має історичне значення для України не лише як місце народження козаків, а й як джерело давніх історій, міфів та легенд з багатою флорою та фауною. Команда Bickerstaff.734 у своїй роботі хотіли підкреслити містичність та загадковість цього місця, щоб люди з усього світу мали змогу познайомитись із таким самобутнім островом.

«Знак Х – це перша літера в назві острова і також символ таємниці, його зміст може бути різним для шкірного. Ми взяли Х за основу і створили 24 логотипи різних за характером. Тобто ми розробили позиціонування острова, як живого організму, який має власну життя, душу та голос» – розкриває задум логотипу Ілля Ануфрієнко.

Khortytsia island - UKRAINIAN від bickerstaff.742 on Vimeo.

Український бренд головного державного порталу електронних послуг «ДІЯ» також отримав Бронзового Лева від міжнародного фестивалю «Каннські леви» у категорії Creative Business Transformation.

https://t.me/zedigital Фото: https://t.me/zedigital
«Бронзовою статуеткою Дію відзначили в категорії Creative Business Transformation. Дякуємо нашій команді та Fedoriv Agency. Тепер офіційно креативна цифрова країна!»-написав глава Мінцифри Михайло Федоров у своєму Telegram-каналі.

Ще одного Бронзового Лева для України отримало креативне агентство Saatchi & Saatchi Ukraine у номінації «Просторові та скульптурні експозиції» за візуалізацію монументальної скульптури Батьківщина-Мати з прапором ЛГБТК+ спільноти.

https://saatchi.com.ua/en Фото: https://saatchi.com.ua/en
2020 року через пандемію коронавірусу подію KyivPride довелося проводити в онлайн форматі. Тоді за допомогою дронів у режимі реального часу креативники прикріпили великий райдужний прапор до меча статуї. «Символіка статуї була змінена - від захисту "радянських цінностей" до захисту прав людини та підвищення поінформованості про гендерну рівність», - зазначають у Saatchi & Saatchi.

Найцікавіші роботи Cannes Lions 2022, які отримали Гран-прі

У конкурсі Film Lions взяли участь 2028 робіт. Журі присудили два Гран-прі, серед яких першим був нагороджений «Super. Human» для Channel 4 від 4creative, London, а другим «Escape from the Office» від Apple, Sunnyvale/Smuggler, Central LA.


В Outdoor Lions Гран-прі отримав "Liquid Billboard" від Havas Middle East, Dubai, Cultural Insight для Adidas. Це перший рекламний щит у світі, створений для інклюзивної колекції купальників, в якому можна плавати!

Гран-прі в Digital Craft Lions вручили кампанії Backup Ukraine від Virtue Worldwide, New York. Президент журі Лучана Хагіара прокоментувала цю роботу: «Проект Backup Ukraine дозволяє всім громадянам України зберегти своє найбільше багатство як нації: свою культуру. Використовуючи камеру смартфона в режимі реальної години та GPS, кожен може за лічені хвилини зняти будь-яке місце чи пам'ятник і зберегти дані як креслення у хмарі, щоб зберегти їх назавжди. І все це за допомогою власних телефонів. Проект, який перетворює кожного громадянина України на охоронця своєї національної спадщини. Бо культура – ​​це ідентичність людей і її не можна знищити».

Гран-прі Cannes Lions For Good отримав короткий мультфільм "Save Ralph" для Humane Society International від The ​​Humane Society of United States, Washington DC/Vespa Pictures, California. Мультфільм розповідає про життя піддослідного кролика Ральфа, на якому тестують декоративну та доглядову косметику.

Найвищу нагороду в конкурсі Titanium Lions отримала робота "Long Live The Prince" для Kiyan Prince Foundation, Ea Sports, QPR, Match Attax від Engine, London, яка присвячена Кіяну Прінсу - 15-річному хлопчику, який помер у 2006 році від ножового поранення намагаючись захистити іншого школяра під час бійки. Прінс був справжнім футбольним талантом і представляв молодіжну команду Квінз Парк Рейнджерс. Через 15 років він з'явився у футбольному симуляторі FIFA 21 у вигляді нового гравця.

Innovation Lions присудили Гран-прі "One House To Save Many" для Suncorp Group від Leo Burnett Sydney. Ця команда представила свій проект зі створення житла стійкого до будь-яких погодних умов, пожеж, штормів, повеней та циклонів.

Гран-прі у конкурсі Creative Business Transformation Lions отримав проект "Piñatex" для Dole Sunshine Company + Ananas Anam, який представив природний матеріал із листя ананаса Пінатекс. Це екологічна та етична (схвалена PETA) шкіра, здобута стійким способом з мінімальним впливом на довкілля.

З 1488 заявок, отриманих у PR Lions, Гран-прі виграв проект «The Breakaway: The First Ecycling Team For Prisoners» для Decathlon від BBDO Belgium, Molenbeek-Saint-Jean. 6 людей із бельгійської в'язниці Ауденарді стали учасниками першої у світі команди в‘язнів з кібервелоспорту. "Sport is Freedom" - Decathlon.

 

Теги: фестиваль , міжнародний конкурс , Cannes Lions , реклама , креативна індустрія

  • 04 грудня 15:38 YouTube оголосив підсумки 2025 року: найкращий блогер, подкаст, найпопулярніша тема та музика    0
  • 03 грудня 13:59 Ботокс став найпопулярнішою процедурою середнього класу і створив тренд на «однорідні обличчя»    0
  • 01 грудня 17:43 Головним «словом» 2025 року став термін, з яким стикалася кожна людина в інтернеті    0
  • 28 листопада 16:12 Журнал Time опублікував 100 головних фото 2025 року – п'ять із них зроблено в Україні    0
  • 27 листопада 15:51 Середньовічні селяни мали більше відпусток, ніж люди в 2025 році, — історики    0
  • 24 листопада 17:08 Бути ощадливим — сексуально: нове дослідження про фінансову стриманість у відносинах    0
  • 19 листопада 17:22 Вперше за 280 років: картина Густава Клімта стала найдорожчим лотом в історії аукціону Sotheby's (фото)    0
  • 17 листопада 17:15 Нутриціологи визначили "найкорисніший" алкогольний напій    0
  • 14 листопада 17:15 Автор бестселера з фінансової грамотності «Багатий тато, бідний тато» зізнався, що заборгував банку 1,2 млрд доларів    0
  • 12 листопада 10:46 Гайд, як вберегти очі при роботі за комп’ютером восени    0
  • 06 листопада 14:26 "Оскар" у світі блогерів: ТікТок готує церемонію нагородження TikTok Awards    0
  • 16:26 15 вмираючих професій, яким загрожує зникнення протягом найближчого десятиліття    0
  • 27 жовтня 17:16 У Парижі картину синього кольору продали за 18,4 мільйонів євро    0
  • 27 жовтня 16:16 Найсмішніші фото тварин цього року: оголошено фіналістів Comedy Wildlife Photography Awards 2025    0
  • 14 жовтня 14:45 Андрій Матюха - коли благодійність лікує країну    0
  • 09 жовтня 15:35 На Балі померла 27-річна дівчина, яка захопилася фрукторіанською дієтою: її вага становила 22 кг (фото)    0
  • 23 вересня 15:37 70% представників покоління Z настільки переживають через гроші, що не можуть заснути: поради фінансових консультантів    0
  • 23 вересня 13:27 На маркетплейсі OLX продають крісло – "Воскресло" в образі Ісуса Христа за 10 000 гривень (фото)    0
  • 22 вересня 17:53 Roblox перетворюється на даркнет для дітей: казино, порно, наркотики та втрати тисяч доларів    0
  • 22 вересня 14:33 Через війну в Україні виник величезний попит на карти Таро – Forbes    0