Шедеври креативного фестивалю «Каннські леви» 2022: Україна серед призерів Шедеври креативного фестивалю «Каннські леви» 2022: Україна серед призерів
Стиль життя

Шедеври креативного фестивалю «Каннські леви» 2022: Україна серед призерів

Дарина Герасимчук 30 червня, 2022, 16:15
 0

Наразі кожна перемога для України важлива як ніколи. Ми маємо знову і знову нагадувати усьому світу про те, наскільки українці - талановита, сильна, розумна та творча нація. Фестиваль креативності «Каннські леви» є найавторитетнішим і найпрестижнішим у сфері рекламної індустрії з 1954 року. Найкращі у світі роботи як для рекламних продуктів, так і для досягнень у технічній галузі нагороджуються Бронзовими, Срібними та Золотими «Левами», а також найвищою нагородою – Гран-прі.

Gloss.ua розповість, які українські проекти отримали призові місця і хто став лауреатами найвищої нагороди фестивалю.

Нагороди для України

Срібного Канського Лева у категорії Design, у номінації «Створення нового бренду» отримали українці з Banda Agency за «невічний» логотип Чорнобиля.

https://banda.agency/chornobyl/ Фото: https://banda.agency/chornobyl/

Креативники взяли за основу форму поверхню реактора, з якого все почалося. Це стало відправною точкою логотипу Чорнобиль'86. З кожним роком зображення поступово зникає. Останньою точкою існування логотипу стане 2064 рік, саме тоді Чорнобильську електростанцію повністю виведуть з експлуатації. Привернути увагу до ЧАЕС та нагадати світу про трагедію всього людства сьогодні є актуальною місією, адже поки йде війна існують величезні ризики для атомних електростанцій по всій Україні.

Варто зазначити, що це другий срібний Лев в історії України та другий лев для Banda Agency (у 2018 році агенція отримала нагороду за брендинг Євробачення).

У цій же номінації Бронзового Лева отримало рекламне агентство Bickerstaff.734 за брендинг острова Хортиця.

https://bickerstaff.ooo/ Фото: https://bickerstaff.ooo/

«Цей брендинг враховує минуле, культуру, історію, глибоке коріння острова, але при цьому говорить сучасною візуальною мовою, без шароварщини і дозволяє відкрити для себе щось нове», – коментує роботу засновник агентства Ілля Ануфрієнко.

Острів Хортиця у Запоріжжі має історичне значення для України не лише як місце народження козаків, а й як джерело давніх історій, міфів та легенд з багатою флорою та фауною. Команда Bickerstaff.734 у своїй роботі хотіли підкреслити містичність та загадковість цього місця, щоб люди з усього світу мали змогу познайомитись із таким самобутнім островом.

«Знак Х – це перша літера в назві острова і також символ таємниці, його зміст може бути різним для шкірного. Ми взяли Х за основу і створили 24 логотипи різних за характером. Тобто ми розробили позиціонування острова, як живого організму, який має власну життя, душу та голос» – розкриває задум логотипу Ілля Ануфрієнко.

Khortytsia island - UKRAINIAN від bickerstaff.742 on Vimeo.

Український бренд головного державного порталу електронних послуг «ДІЯ» також отримав Бронзового Лева від міжнародного фестивалю «Каннські леви» у категорії Creative Business Transformation.

https://t.me/zedigital Фото: https://t.me/zedigital
«Бронзовою статуеткою Дію відзначили в категорії Creative Business Transformation. Дякуємо нашій команді та Fedoriv Agency. Тепер офіційно креативна цифрова країна!»-написав глава Мінцифри Михайло Федоров у своєму Telegram-каналі.

Ще одного Бронзового Лева для України отримало креативне агентство Saatchi & Saatchi Ukraine у номінації «Просторові та скульптурні експозиції» за візуалізацію монументальної скульптури Батьківщина-Мати з прапором ЛГБТК+ спільноти.

https://saatchi.com.ua/en Фото: https://saatchi.com.ua/en
2020 року через пандемію коронавірусу подію KyivPride довелося проводити в онлайн форматі. Тоді за допомогою дронів у режимі реального часу креативники прикріпили великий райдужний прапор до меча статуї. «Символіка статуї була змінена - від захисту "радянських цінностей" до захисту прав людини та підвищення поінформованості про гендерну рівність», - зазначають у Saatchi & Saatchi.

Найцікавіші роботи Cannes Lions 2022, які отримали Гран-прі

У конкурсі Film Lions взяли участь 2028 робіт. Журі присудили два Гран-прі, серед яких першим був нагороджений «Super. Human» для Channel 4 від 4creative, London, а другим «Escape from the Office» від Apple, Sunnyvale/Smuggler, Central LA.


В Outdoor Lions Гран-прі отримав "Liquid Billboard" від Havas Middle East, Dubai, Cultural Insight для Adidas. Це перший рекламний щит у світі, створений для інклюзивної колекції купальників, в якому можна плавати!

Гран-прі в Digital Craft Lions вручили кампанії Backup Ukraine від Virtue Worldwide, New York. Президент журі Лучана Хагіара прокоментувала цю роботу: «Проект Backup Ukraine дозволяє всім громадянам України зберегти своє найбільше багатство як нації: свою культуру. Використовуючи камеру смартфона в режимі реальної години та GPS, кожен може за лічені хвилини зняти будь-яке місце чи пам'ятник і зберегти дані як креслення у хмарі, щоб зберегти їх назавжди. І все це за допомогою власних телефонів. Проект, який перетворює кожного громадянина України на охоронця своєї національної спадщини. Бо культура – ​​це ідентичність людей і її не можна знищити».

Гран-прі Cannes Lions For Good отримав короткий мультфільм "Save Ralph" для Humane Society International від The ​​Humane Society of United States, Washington DC/Vespa Pictures, California. Мультфільм розповідає про життя піддослідного кролика Ральфа, на якому тестують декоративну та доглядову косметику.

Найвищу нагороду в конкурсі Titanium Lions отримала робота "Long Live The Prince" для Kiyan Prince Foundation, Ea Sports, QPR, Match Attax від Engine, London, яка присвячена Кіяну Прінсу - 15-річному хлопчику, який помер у 2006 році від ножового поранення намагаючись захистити іншого школяра під час бійки. Прінс був справжнім футбольним талантом і представляв молодіжну команду Квінз Парк Рейнджерс. Через 15 років він з'явився у футбольному симуляторі FIFA 21 у вигляді нового гравця.

Innovation Lions присудили Гран-прі "One House To Save Many" для Suncorp Group від Leo Burnett Sydney. Ця команда представила свій проект зі створення житла стійкого до будь-яких погодних умов, пожеж, штормів, повеней та циклонів.

Гран-прі у конкурсі Creative Business Transformation Lions отримав проект "Piñatex" для Dole Sunshine Company + Ananas Anam, який представив природний матеріал із листя ананаса Пінатекс. Це екологічна та етична (схвалена PETA) шкіра, здобута стійким способом з мінімальним впливом на довкілля.

З 1488 заявок, отриманих у PR Lions, Гран-прі виграв проект «The Breakaway: The First Ecycling Team For Prisoners» для Decathlon від BBDO Belgium, Molenbeek-Saint-Jean. 6 людей із бельгійської в'язниці Ауденарді стали учасниками першої у світі команди в‘язнів з кібервелоспорту. "Sport is Freedom" - Decathlon.

 

Теги: фестиваль , міжнародний конкурс , Cannes Lions , реклама , креативна індустрія

  • 16 грудня 15:02 В Індії жінка подала до суду на чоловіка через те, що він любив кішку сильніше, ніж її    0
  • 13 грудня 10:00 Успіх починається з команди: як «Аврора» створює умови та можливості для розвитку і кар'єрного зростання    0
  • 11 грудня 13:04 Україна в топ-15 на PornHub: порносайт підбив підсумки року і розкрив найпопулярніші категорії    0
  • 10 грудня 15:15 Найпопулярніші запити в Google у 2024 році: чим найбільше цікавилися українці    0
  • 06 грудня 16:06 Купив – поюзав – утилізував: нова екоініціатива оʼgо    0
  • 05 грудня 15:11 Вихідні дні та свята у грудні 2024 року: календар подій    0
  • 04 грудня 17:39 Вчені встановили, що чоловіки та жінки мають різні види пам'яті    0
  • 03 грудня 13:30 MrBeast став найоплачуванішим блогером планети у 2024 році    0
  • 02 грудня 15:50 Оксфордський словник вибрав brain rot словом 2024 року: що означає цей термін    0
  • 29 листопада 17:50 У мережі розсекретили ім'я чоловіка, який мав стати героєм шоу «Холостяк-13» замість Терена (фото)    0
  • 29 листопада 16:18 В Австралії ухвалили перший у світі закон про заборону соціальних мереж для дітей віком до 16 років    0
  • 19 листопада 16:40 Журнал The Economist представив обкладинку-ребус на 2025 рік: чого чекати    0
  • 18 листопада 15:11 Coca-Cola оновила свою культову різдвяну рекламу за допомогою ШІ (відео)    0
  • 12 листопада 17:00 Яйце чи курка: вчені нарешті з'ясували, що з'явилося раніше    0
  • 11 листопада 18:20 У листопаді на українців чекає один з найбільших зорепадів року: дата    0
  • 11 листопада 16:21 В Україні почали продавати іграшки та товари для свят у вигляді «Шахедів» (фото)    0
  • 06 листопада 16:53 Як змінився хлопчик з упаковки Kinder Chocolate і чим він займається сьогодні    0
  • 05 листопада 18:57 Як створювати контент за допомогою ШІ без порушень авторських прав    0
  • 30 жовтня 15:37 5 поширених звичок, які дратують майже кожну людину    0
  • 29 жовтня 15:16 Лише половина українців відмовилася від російських блогерів та музики    0