Будь-хто тепер зможе відкрити свій ресторан мережі Діми Борисова
Український ресторатор Діма Борисов разом із дружиною Оленою зважилися продати франшизи своєї сімейної групи ресторанів GastroFamily для всіх бажаючих. Наразі вони виходять на глобальний рівень. Потенційним інвесторам пропонують придбати один із 15 брендів мережі: "Білий Налив", БПШ, Philadelphia, Chicken Kyiv, Mushlya та багато інших.
Не забудьте підписатися на канал Gloss.ua в Telegram.
"Ми з командою роками будувати технологічний бізнес, аби зараз франчайзі могли швидко відкритися в будь-якій точці земної кулі: Польщі, Німеччині, Великобританії, США, Канаді або ОАЕ", - розповідає Борисов у себе в соціальних мережах.
Ресторатор наголошує, що після вибору бренду сім'ї GastroFamily необхідно вибрати формат закладу, залежно від цілей та суми інвестування, а потім, за словами Дмитра, ресторанний бізнес збирається "як конструктор" максимально просто та прозоро:
- food point – від 30 тисяч євро;
- ресторан з видачею за 300 секунд та доставкою за 15 хвилин – від 50 тисяч євро;
- фуд-хол GastroFamily Market, який об'єднує 3-10 ресторанних концепцій - від 250 тисяч євро.
Як пояснює ресторатор, їхня команда допомагатиме протягом усього часу створення власного закладу. Можна отримати поради з питань рецептів, правил, стандартів, податків та розміщення. Експерти нададуть всю необхідну інформацію, проаналізують перші місяці роботи ресторану та скоригують стратегію для прибуткового бізнесу.
Для українців, які виїхали після 24 лютого через повномасштабне вторгнення Росії в Україну, Борисов пропонує спеціальні умови: як покупцеві франшизи 50% знижки на одноразовий платіж та 0% роялті на перші шість місяців.
Борисов додав: "Робимо це тому, що хочемо дати їм (ред. - біженцям) можливість швидко відкрити власний бізнес, отримувати прибуток, створити робочі місця, платити податки, а не чекати на "соціалку" від приймаючої країни".
Теги: ресторани , Діма Борисов , новини України , новини