До шорт-листу міжнародної премії Restaurant & Bar Design потрапили київські ресторани
Відразу три київські заклади потрапили до шорт-листу престижної міжнародної премії дизайну Restaurant & Bar Design 2022 року. Серед них столична кав'ярня Fresh Black, розташована в модерній будівлі на Рейтарській, в категорії "Кафе", ресторанчик японської вуличної кухні Katsu Sando на Великій Житомирській та доставка суші нового покоління Fat Fish на ВДНГ. Два останні заклади опинилися в категорії "Візуальна ідентичність".
Не забудьте підписатися на канал Gloss.ua в Telegram.
The Restaurant & Bar Design Awards – щорічна нагорода, присвячена визнанню дизайну та архітектури місць для їжі та напоїв на міжнародному рівні. Фіналістів цьогорічної премії мають називати з 5 вересня в Instagram, а нагородження пройде в Лондоні 19 і 20 жовтня. Нагорода вручається як дизайнеру-переможцю, так і власнику ресторану чи бару.
До складу впливового журі входять 40 провідних діячів, які працюють у різних галузях, включаючи дизайн, архітектуру, готельний бізнес та стиль життя.
Fresh Black дизайну Loft Buro
Архітектор та засновник Loft Buro Олег Волосовський розповідає, що основною та несподіваною домінантою простору став басейн. Він був тут раніше і дизайнери "повернули його до життя", давши йому несподівану функцію - театр обсмажування кави. Плиту над басейном розкрили, перетворивши його на простір із двома видами посадки, складом готової продукції та дворівневою стійкою для обсмажування кавових зерен.
Katsu Sando дизайну Plai Büro
Katsu Sando – вулична японська їжа, тому під час створення айдентики натхненням послужила естетика міського середовища сучасного Токіо. Основою фірмового стилю є шрифтовий логотип, у написанні якого поєднуються латинські графеми та ієрогліфи. Дизайнери використовували типові для японської поп-культури прийоми, такі як манга, змішування мов, складна друкарня, талісман та сміливе поєднання кольорів.
Fat Fish дизайну Plai Büro
22 червня у Києві відкрилася доставка суші нового покоління Fat Fish від фуд-продюсера "МастерШеф" Микити Силіна та переможниці третього сезону кулінарного шоу "МастерШеф" Елеонори Баранової. Брендинг та комунікація будуються навколо червоної риби, яка, по суті, є метафорою чудового моменту та чудової японської атмосфери у повсякденному житті.
Дизайн являє собою еклектику традиційної японської графіки, візуального стилю старих японських газет і стилю сучасної японської манги з візуальними елементами у вигляді риб'ячої луски, японського віяла, паличок для суші та вінтажних візерунків.
Читайте також:
Теги: новини , новини Києва , ресторани , премія , шорт-лист , дизайн